CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Opis stanowiska
- Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
- Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
- Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
- Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
- Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
- Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
- Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
- Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
- Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
- Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
- Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów
Oferujemy
- Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju
- Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."