Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Radca prawny
Opis stanowiska
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu i poza siedzibą Urzędu
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Uzytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz
- W budynku jest winda, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich
- Na stanowisku nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy
Zakres zadań
- Sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie stosowania przepisów prawa związanych z działalnością Okręgowego Urzędu Miar
- Przygotowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów wewnętrznych aktów prawnych i umów zawieranych przez OUM we Wrocławiu
- Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi
- Sporządzanie pism procesowych i innych dokumentów do sądu oraz udział w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych
- Prowadzenie doradztwa prawnego na rzecz poszczególnych jednostek organizacyjnych urzędu
- Informowanie Dyrektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym
- Udział w komisjach i zespołach powołanych przez Dyrektora OUM
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze prawa
- Wpis na listę radców prawnych
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, administracyjnego, cywilnego, zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z realizacją zadań Okręgowego Urzędu Miar
- Doświadczenie w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów umów i aktów normatywnych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, komunikatywność
- Samodzielność w zakresie opracowywania analiz, opinii, wniosków
- Przestrzeganie zasad współżycia społecznego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- praktyczna wiedza z zakresu obsługi jednostek budżetowych,
- umiejętność negocjacji,
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."