Nazwa pracodawcy:
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu

Data dodania:
2024-09-11

Nr referencyjny:
9259829pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu

Radca prawny

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu i poza siedzibą Urzędu

  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Uzytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

  • Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz

  • W budynku jest winda, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich

  • Na stanowisku nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy

Zakres zadań

  • Sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie stosowania przepisów prawa związanych z działalnością Okręgowego Urzędu Miar
  • Przygotowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów wewnętrznych aktów prawnych i umów zawieranych przez OUM we Wrocławiu
  • Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi
  • Sporządzanie pism procesowych i innych dokumentów do sądu oraz udział w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych
  • Prowadzenie doradztwa prawnego na rzecz poszczególnych jednostek organizacyjnych urzędu
  • Informowanie Dyrektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym
  • Udział w komisjach i zespołach powołanych przez Dyrektora OUM

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze prawa
  • Wpis na listę radców prawnych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, administracyjnego, cywilnego, zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z realizacją zadań Okręgowego Urzędu Miar
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów umów i aktów normatywnych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, komunikatywność
  • Samodzielność w zakresie opracowywania analiz, opinii, wniosków
  • Przestrzeganie zasad współżycia społecznego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • praktyczna wiedza z zakresu obsługi jednostek budżetowych,
  • umiejętność negocjacji,

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."