Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-11

Nr referencyjny:
9260825pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

Opis stanowiska

  • Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta.

  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.

  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów.

  • Ocena możliwości samodzielnego rozwiązania problemu przez klienta i doradztwo w tym zakresie.

  • Przygotowywanie szczegółowych raportów technicznych dla serwisantów.

  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów.

  • Wsparcie klientów w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

  • Zaangażowanie w dostarczanie usług o wysokiej jakości zgodnie z celami KPI.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.

  • Biegłość w języku gruzińskim (min. C1) i angielskim (min. B2).

  • Zainteresowanie nowymi technologiami.

  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).

  • Znajomość Windows i MS Office.

  • Wiedza z zakresu prawa, szczególnie prawa konsumenckiego i ochrony danych.

  • Wysokie zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta.

  • Silna motywacja i zaangażowanie w pracę.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.

  • Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic.

  • Pakiet korzyści, w tym pakiet MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.

  • Szkolenie przygotowujące do roli.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."