Concentrix
Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim
Opis stanowiska
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta.
- Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Ocena możliwości samodzielnego rozwiązania problemu przez klienta i doradztwo w tym zakresie.
- Przygotowywanie szczegółowych raportów technicznych dla serwisantów.
- Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów.
- Wsparcie klientów w ramach usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Zaangażowanie w dostarczanie usług o wysokiej jakości zgodnie z celami KPI.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłość w języku gruzińskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Wiedza z zakresu prawa, szczególnie prawa konsumenckiego i ochrony danych.
- Wysokie zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Silna motywacja i zaangażowanie w pracę.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym pakiet MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Szkolenie przygotowujące do roli.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."