Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu

Data dodania:
2024-09-11

Nr referencyjny:
9259760pra

Miejsce pracy:
Polska, Lędziny
województwo: śląskie

Kontakt:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu

Główny księgowy

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu. Praca przy użyciu komputera, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych ( kserokopiarka, skaner, fax). Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy: naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami w pełnym zakresie
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji finansowej z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finasowych
  • sporządzanie planów finansowych, analiza wykonywania budżetu
  • sprawozdawczość w zakresie finasów oraz statystyki GUS
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym: akta osobowe, upoważnienia, sprawy socjalne, ewidencja czasu pracy
  • prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników w tym: sporządzanie listy płac, karty wynagrodzeń, karty zasiłkowe
  • rozliczenie z Zakladem Ubezpieczeń Społecznych w tym: sporządzanie deklaracji, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w tym naliczenia podatku
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych
  • prowadzenie planu zadaniowego
  • sporządzanie naliczania odpisu na ZFSS

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat praktyki w księgowości w komórkach finansowych administracji publicznej dla osoby z wykształceniem średnim, lub co najmniej 3 lata praktyki w ksiegowości dla osoby z wykształceniem wyższym
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, budżetowej, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera w środkowisku WINDOWS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu FK, BUDŻET RB2, Kadry ,Płace- firmy REKORD SI sp.z o.o.
  • znajomość programu PŁATNIK przekaz elektroniczny dokumentów do ZUS
  • znajomość zasad księgowania rozliczeń budżetowych jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad naliczenia i rozliczenia wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • umjejętność obsługi pakietu MS Office
  • rzetelność i umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadanie prawa jazdy kat.B

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."