Lanster Sp. z o.o.
Inżynier wsparcia technicznego
Opis stanowiska
- opracowywanie dokumentacji i rozwiązań technicznych;
- projektowanie wybranych systemów teletechnicznych (KD, CCTV, SSP, System Przywoławczy) i/lub sieci LAN, WLAN, Data Center;
- przygotowywanie ofert i prowadzenie ustaleń technicznych;
- proponowanie rozwiązań technologicznych;
- doradztwo techniczne;
- wdrożenia i konfiguracje systemów pod wymagania Inwestora.
Wymagania
- z doświadczeniem
- aktualne prawo jazdy kat. B;
- kreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;
- znajomość oprogramowania biurowego Office.
- wykształcenie wyższe techniczne;
- znajomość oprogramowania inżynierskiego do projektowania CAD;
- znajomość kosztorysowania będzie dodatkowym atutem;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- niezwykle interesującą pracę w firmie nastawionej na nowoczesne technologie;
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- kontakt z najnowocześniejszymi rozwiązaniami z zakresu:
- instalacji niskoprądowych (systemy detekcji pożaru, okablowanie strukturalne, kontrola dostępu, telewizja dozorowa, systemy przywoławcze);
- sieci światłowodowych LAN, WAN;
- urządzeń sieciowych LAN, WLAN, serwerów, macierzy;
- projektowania oraz zarządzania systemami w DATA CENTER;
- testerów sieciowych;
- pełne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego;
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze;
- niezbędne narzędzia do pracy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."