Orange Polska S.A.
National Key Account Manager – Mobile
Opis stanowiska
- Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarze mobilnych usług głosowych
- Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B
- Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i strategii biznesowej
- Analiza rynku, monitoring konkurencji i trendów rynkowych w zakresie powierzonych produktów
- Tworzenie ofert akwizycyjnych oraz utrzymaniowych dla produktów Mobile
- Bieżąca praca operacyjna, nadzór i realizacja procesów ofertowania
Wymagania
- Wiedza z zakresu oferty w rynku telekomunikacyjnym dedykowanej Klientowi Biznesowemu
- Umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz dobierania najlepszych rozwiązań uwzględniając przyszłe potrzeby zakupowe.
- Umiejętność przygotowania P&L.
- Umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji niezbędnych usprawnień
- Wysoka orientacja na współpracę w ramach struktur wewnętrznych w celu osiągnięcia założonych celów
- Wysokie standardy współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Prawo jazdy kat. B.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."