Nazwa pracodawcy:
Orange Polska S.A.

Data dodania:
2024-09-12

Nr referencyjny:
9262493pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Orange Polska S.A.

National Key Account Manager – Mobile

Opis stanowiska

  • Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarze mobilnych usług głosowych

  • Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B

  • Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży

  • Realizacja celów sprzedażowych i strategii biznesowej

  • Analiza rynku, monitoring konkurencji i trendów rynkowych w zakresie powierzonych produktów

  • Tworzenie ofert akwizycyjnych oraz utrzymaniowych dla produktów Mobile

  • Bieżąca praca operacyjna, nadzór i realizacja procesów ofertowania


Wymagania

  • Wiedza z zakresu oferty w rynku telekomunikacyjnym dedykowanej Klientowi Biznesowemu

  • Umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz dobierania najlepszych rozwiązań uwzględniając przyszłe potrzeby zakupowe.

  • Umiejętność przygotowania P&L.

  • Umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji niezbędnych usprawnień

  • Wysoka orientacja na współpracę w ramach struktur wewnętrznych w celu osiągnięcia założonych celów

  • Wysokie standardy współpracy z  Klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Prawo jazdy kat. B.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."