Apilo Spółka z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania
Opis stanowiska
Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?
- Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
- Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
- Rozpoznawanie potrzeb klienta
- Testowanie nowych funkcji oprogramowania
- Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
- Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
- Komunikacja – Slack, Google Meet
Wymagania
Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
- Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
- Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
- Biegłość w obsłudze programów komputerowych
- Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
- Język angielski B1
Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.
Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?
- Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
- Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
- Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
- Zainteresowanie nowymi technologiami
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Pakiet medyczny LuxMed
- Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
- Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
- Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
- Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
- Realny wpływ na rozwój oprogramowania
- Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
- Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych
- Przeanalizujemy zebrane CV
- Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
- Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."