Nazwa pracodawcy:
Apilo Spółka z o.o.

Data dodania:
2024-09-12

Nr referencyjny:
9262463pra

Miejsce pracy:
Polska, Bielsko-Biała
województwo: śląskie

Kontakt:

Apilo Spółka z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

Opis stanowiska

Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?



  • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon

  • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)

  • Rozpoznawanie potrzeb klienta

  • Testowanie nowych funkcji oprogramowania

  • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania


Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?



  • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace

  • Komunikacja – Slack, Google Meet


Wymagania

Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?



  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem

  • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji

  • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta

  • Biegłość w obsłudze programów komputerowych

  • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)

  • Język angielski B1


Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.




Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?



  • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon

  • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt

  • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP

  • Zainteresowanie nowymi technologiami


Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat

  • Pakiet medyczny LuxMed

  • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz

  • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper

  • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii

  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych

  • Realny wpływ na rozwój oprogramowania

  • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)

  • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych


Jak będzie przebiegać rekrutacja?


  • Przeanalizujemy zebrane CV

  • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)

  • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."