PKO Bank Polski
Pracownik w contact center
Wymagania
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Oferujemy
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
- wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
- aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- jesteś osobą zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."