Nazwa pracodawcy:
PKO Bank Polski

Data dodania:
2024-09-12

Nr referencyjny:
9262664pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

PKO Bank Polski

Pracownik w contact center

Wymagania Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Oferujemy












Na co dzień w naszym zespole:





  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,

  • wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,

  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.






To stanowisko może być Twoje, jeśli:





  • jesteś osobą zaangażowaną,

  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,

  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,

  • odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,

  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.














Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."