Nazwa pracodawcy:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Data dodania:
2024-09-12

Nr referencyjny:
9262238pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Praca pod presją czasu, częste zmiany przepisów prawa w zakresie rachunkowości i finansów publicznych.

Zakres zadań

  • Przygotowuje roczne harmonogramy wydatków i zapotrzebowań na środki finansowe;
  • Dokonuje kontroli pod względem finansowym wniosków o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GITD;
  • Tworzy bieżące analizy wykorzystania środków oraz innych bieżących i okresowych raportów, analiz i ocen przebiegu wykonania i zaangażowania w ramach planu finansowego GITD;
  • Uczestniczy w pracach nad przygotowaniem planu finansowego GITD;
  • Uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych;
  • Przygotowuje zmiany w planie finansowym Inspektoratu;
  • Prowadzi rejestry oraz zbiory oryginałów umów dotyczących dokonanych przez Inspektorat zakupów i usług zleconych;
  • Opracowuje miesięczne informacje w zakresie zmian Planu Finansowego i Planu Inwestycji oraz kwartalnych informacji w zakresie planu zatrudnienia i wynagrodzeń GITD.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach zajmujących się obsługą finansową lub planowaniem budżetowym
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw;
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • Kompetencje: komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, odporność na stres, myślenie analityczne, orientacja na klienta;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego i rachunkowości budżetowej

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."