Nazwa pracodawcy:
Asseco Business Solutions S.A.

Data dodania:
2024-09-12

Nr referencyjny:
9260210pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Asseco Business Solutions S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania

Opis stanowiska
Twoje obowiązki:


  • Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur.

  • Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów.

  • Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty.

  • Praca z systemem sprzedażowym i dokumentacją zgodnie z normami.


Wymagania
Co oczekujemy:


  • Umiejętność budowania relacji z klientami.

  • Dokładność i odpowiedzialność.

  • Skłonność do nawiązywania kontaktów.

  • Praca zespołowa.

  • Znajomość MS Office.


Co warto mieć:


  • Znajomość aplikacji biznesowych i systemów ERP.


Oferujemy
Nasza oferta:


  • Stabilna praca w renomowanej firmie.

  • Pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.

  • Programy wsparcia aktywności fizycznej, np. FitProfit.

  • Rozwój osobisty poprzez szkolenia i dofinansowania edukacyjne.

  • Benefity wakacyjne i możliwość korzystania z przyczep kempingowych.

  • Spotkania integracyjne i pikniki rodzinne.

  • Komfortowe warunki pracy z osobistą przestrzenią i chill room’em.

  • Wsparcie akcji charytatywnych.


Zapewniamy wszechstronne wsparcie i otoczenie, które sprzyja zarówno profesjonalnemu jak i osobistemu rozwojowi.
Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."