Asseco Business Solutions S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur.
- Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów.
- Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty.
- Praca z systemem sprzedażowym i dokumentacją zgodnie z normami.
Wymagania
- Umiejętność budowania relacji z klientami.
- Dokładność i odpowiedzialność.
- Skłonność do nawiązywania kontaktów.
- Praca zespołowa.
- Znajomość MS Office.
- Znajomość aplikacji biznesowych i systemów ERP.
Oferujemy
- Stabilna praca w renomowanej firmie.
- Pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
- Programy wsparcia aktywności fizycznej, np. FitProfit.
- Rozwój osobisty poprzez szkolenia i dofinansowania edukacyjne.
- Benefity wakacyjne i możliwość korzystania z przyczep kempingowych.
- Spotkania integracyjne i pikniki rodzinne.
- Komfortowe warunki pracy z osobistą przestrzenią i chill room’em.
- Wsparcie akcji charytatywnych.
Zapewniamy wszechstronne wsparcie i otoczenie, które sprzyja zarówno profesjonalnemu jak i osobistemu rozwojowi.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."