Praca.pl
Pracownik recepcji
Opis stanowiska
- Powitanie klientów i gości firmy.
- Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji.
- Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych.
- Zarządzanie zaopatrzeniem biura.
- Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doskonała komunikacja interpersonalna oraz znajomość etyki biznesowej.
- Znajomość pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Doświadczenie w branży nieruchomości.
- Znajomość języka ukraińskiego.
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Wsparcie i dynamikę pracy w rozwijającej się firmie.
- Realny wpływ na rozwój firmy i kształtowanie przyszłości rynku nieruchomości.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."