Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Opis stanowiska
- obsługa reklamacji klienta
- przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
- zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
- ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
- współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Wymagania
- posiadasz wykształcenie wyższe
- znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
- potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
- sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."