Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
- Obsługa klientów sklepu internetowego z zachowaniem wysokich standardów.
- Kontakt z klientami za pomocą live chat, telefonu i e-mail.
- Profesjonalne, empatyczne podejście do klientów.
- Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania i rozwiązywanie problemów klienta.
- Współpraca i wsparcie w zespole.
- Realizacja obowiązków przed i po sprzedażowych.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnym zakresie prac (preferowane).
- Biegła znajomość polskiego, angielski na poziomie min. B1+/B2.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do wielozadaniowości.
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
- Motywacja do pracy i nauki, biegłość w obsłudze komputera i programów MS Office.
- Możliwość pracy z biura w Lublinie lub Warszawie.
Oferujemy
- Umowę zlecenie.
- Bonusy do wynagrodzenia.
- Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej.
- Pracę zmianową.
- Otwartość na studentów.
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz./mies.).
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."