Nazwa pracodawcy:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Data dodania:
2024-09-13

Nr referencyjny:
9264638pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego. 



Szczegółowe informacje nt. otoczenia i warunków pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami opisaliśmy w punkcie dotyczącym dostępności. 

Zakres zadań

  • realizuje zadania z zakresu ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych
  • realizuje zadania z zakresu utrzymania i rozwoju systemu integracji usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • realizuje zadania związane z utrzymaniem i rozbudową walidatorów: • danych GML w zakresie walidacji danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • powiatowych usług WMS i WFS
  • dokonuje cyklicznej weryfikacji jakości danych egib udostępnianych poprzez powiatowe usługi WFS
  • obsługuje zgłoszenia użytkowników serwisu geoportal.gov.pl dotyczących usług sieciowych
  • utrzymuje usługi EGIB i GESUT publikowane przez GUGiK w imieniu starostów (w tym obsługa stosownych porozumień ze starostami)

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne lub pokrewne (np. geoinformatyka, geoinformacja)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii lub w obszarze systemów informacji przestrzennej
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
  • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
  • bardzo dobra znajomość standardów technicznych
  • znajomość narzędzi GIS
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość narzędzi i technologii używanych do zarządzania danymi przestrzennymi
  • umiejętność tworzenia usług sieciowych, w tym programowanie oraz zarządzanie danymi
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."