Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-13

Nr referencyjny:
9265574pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Concentrix

Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

Opis stanowiska

  • Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.

  • Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.

  • Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych.

  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta.

  • Współpraca z członkami zespołu.


Wymagania

  • Native speaker języka polskiego.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.

  • Umiejętność szybkiego myślenia.

  • Wykształcenie średnie.


Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.

  • Wynagrodzenie w wysokości 4 770 PLN brutto.

  • Solidne przygotowanie do pracy.

  • Praca hybrydowa. (70% praca z biura, 30% praca zdalna).

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."