Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Opis stanowiska
- Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
- Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
Wymagania
- Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
- Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."