Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-13

Nr referencyjny:
9260333pra

Miejsce pracy:
Polska, Szczecin
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Opis stanowiska

  • Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.

  • Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.

  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.

  • Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.


Wymagania

  • Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).

  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.

  • Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.

  • Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.


Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.

  • Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).

  • Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."