Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń wychodzących (audio i video).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów.
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Orientacja na rozwijanie relacji z klientem.
- Umiejętności sprzedażowe i doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy).
- Aktywne słuchanie, skrupulatność w zarządzaniu danymi, umiejętność organizacji czasu pracy.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę lub zlecenie).
- Wynagrodzenie bazowe + bonus 1500 zł.
- Elastyczny grafik pracy.
- Comfortowe biuro w centrum Lublina, kompleksowe szkolenie, bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie życiowe).
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."