Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-15

Nr referencyjny:
9267920pra

Miejsce pracy:
Polska, Gliwice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

Opis stanowiska
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z kompensatą w postaci dni wolnych w tygodniu. Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości obsługi, odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów, oraz efektywne zarządzanie reklamacjami.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnej roli mile widziane

  • Biegłość w języku polskim (min. poziom C1)

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)

  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office

  • Gotowość do pracy zmianowej 


Oferujemy

  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie

  • Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie

  • Bonus za polecenie nowych pracowników 


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."