Arteria Customer Services Sp. z o.o.
Konsultant ze znajomością języka czeskiego
Opis stanowiska
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Wymagania
Jeśli:
- jesteś osoba komunikatywną,
- potrafisz komunikować się bez ograniczeń w języku czeskim – warunek konieczny - na poziomie C1/C2/native,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera na poziomie dobrym,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
Nie zastanawiaj się - APLIKUJ!
Oferujemy
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (praca w systemie zmianowym w zakresie godzin 9-19 od pon - pt),
- kartę multisport,
- umowę zlecenie/umowę o pracę (wg. preferencji),
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- pełne wsparcie na każdym z etapów współpracy,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."