Concentrix
Konsultant ds. wsparcia klienta
Opis stanowiska
- Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do obowiązków należy również udział w szkoleniach produktowych i rozwijanie umiejętności potrzebnych do utrzymania wysokiej jakości obsługi.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej.
- Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Wykształcenie średnie.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Wynagrodzenie 4 770 PLN brutto.
- Wsparcie szkoleniowe przygotowujące do roli.
- Model pracy hybrydowej (70% biuro, 30% zdalnie).
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."