Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-09-15

Nr referencyjny:
9267926pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Concentrix

Konsultant ds. wsparcia klienta

Opis stanowiska

  • Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do obowiązków należy również udział w szkoleniach produktowych i rozwijanie umiejętności potrzebnych do utrzymania wysokiej jakości obsługi.


Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).

  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej.

  • Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.

  • Wykształcenie średnie.


Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.

  • Wynagrodzenie 4 770 PLN brutto.

  • Wsparcie szkoleniowe przygotowujące do roli.

  • Model pracy hybrydowej (70% biuro, 30% zdalnie).

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."