Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Opis stanowiska
Dołącz do naszego zespołu i obsługuj klientów znanej marki odzieżowej wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, takie jak telefon, email, media społecznościowe i chat na żywo. W niedziele ograniczamy obsługę do chatu. Pracujemy 5 dni w tygodniu, z możliwością pracy w weekendy, z kompensatą w postaci dni wolnych w tygodniu. Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości obsługi, odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów, oraz efektywne zarządzanie reklamacjami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnej roli mile widziane
- Biegłość w języku polskim (min. poziom C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- Gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy
- Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie
- Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
- Bonus za polecenie nowych pracowników
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."