Gemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim
Opis stanowiska
- udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie,
- doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół,
- realizacja sprzedaży produktów oraz promowanie ofert specjalnych,
- obsługa zamówień internetowych, w tym wydawanie paczek,
- monitorowanie dat ważności produktów,
- przygotowanie i organizowanie ekspozycji sklepu.
- utrzymywanie wysokiego standardu estetyki i czystości w sklepie.
- uczestnictwo w szkoleniach dotyczących nowych produktów oraz trendów w branży zielarskiej,
- samodzielne poszerzanie wiedzy na temat ziół, zdrowia oraz suplementów diety.
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość ziół, suplementów diety, dermokosmetyków oraz ich zastosowań,
- podstawowa obsługa komputera (mile widziana obsługa programu Kamsoft)
- umiejętność profesjonalnej obsługi Pacjenta,
- silne umiejętności komunikacyjne,
- zdolności organizacyjne i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor, pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- wewnętrzny program Poleceń Pracowniczych.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."