Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant Infolinii Obsługowej
Opis stanowiska
- umowę zlecenie;
- pracę hybrydową po okresie wdrożeniowym – min. 50% czasu w biurze;
- pracę na pełny etat 8-16, 9-17;
- świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym (ulica Prosta);
- fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i fajnych przełożonych;
- wyjścia integracyjne;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
- profesjonalne szkolenia;
- program rekomendacji pracowników – płacimy Ci za polecenie znajomej osoby do pracy u nas.
Wymagania
- obsługa umów leasingowych po jej aktywacji;
- wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji;
- aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych;
- wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów;
- budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb.
Oferujemy
- otwartość na pracę z Klientem;
- status studenta zaocznego – warunek konieczny;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- bardzo dobra znajomość komputera;
- pozytywne energia – pracujemy z uśmiechem i szukamy rozwiązań;
- chęć nauki – zwyczajnie nie lubimy stać w miejscu i ciągły rozwój to dla nas norma.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."