VECTRA S.A.
Doradca Klienta / Konsultant Biura Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Duże wsparcie na początek pracy.
- Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań.
- Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe.
- Atrakcyjny miesięczny system motywacyjny i wysokie stawki prowizyjne.
- Realny wpływ na wysokość zarobków dzięki systemowi premiowemu.
- Konkursy sprzedażowe.
- Dostęp do benefitów m.in. dofinansowanie do MultiSport, oferta pracownicza Vectry np.: Internet za 1 zł.
Wymagania
- Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą.
- Łatwo nawiązujesz kontakt.
- Chętnie zdobywasz wiedzę i lubisz stawiać sobie wyzwania.
- Podejmujesz inicjatywę i dążysz do realizacji.
Oferujemy
- Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta.
- Realizacja wyznaczonych celów i zadań.
- Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."