Inter Europol S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo),
- Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu,
- Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami,
- Przygotowywanie do zamówień dokumentów sprzedaży oraz dokumentów pomocniczych ( faktury, dokumenty magazynowe),
- Udzielanie klientom rad z zakresu oferty,
- Współpraca z działami: Transportu, Magazynu, Cukierni.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze obsługą klienta,
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach 06.00-14.00 oraz 1 tydzień w miesiącu 14.00-22.00,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Systematyczność i dokładność w działaniu,
- Konsekwencja i rzetelność w realizacji wyznaczonych celów,
- Książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
Oferujemy
- Umowę o pracę gwarantującą stabilność zatrudnienia,
- Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas,
- Opiekę medyczną,
- Współfinansowanie udziału w programie kart sportowych,
- Możliwość przystąpienia do programu ubezpieczeń grupowych,
- Świadczenia z ZFŚS,
- Nowoczesne środowisko pracy,
- Parking dla pracowników,
- Świeże pieczywo w czasie przerwy śniadaniowej,
- Dostęp do automatów vendingowych z przekąskami i napojami,
- Zniżki na zakup pieczywa w naszej piekarni,
- Szansę na rozwój zawodowy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."