Paweł Witak
Specjalista ds. logistyki i zakupów
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Optymalizacja kosztów zakupów oraz kosztów logistycznych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami.
- Aktywne poszukiwanie oraz wybór dostawców usług (firmy transportowe, dostawcy opakowań itp.).
- Negocjowanie warunków zakupów.
- Analizowanie stanów magazynowych, wielkości sprzedaży oraz przygotowywanie zamówień.
- Koordynowanie działań na styku dostawca-przewoźnik-magazyn.
- Współpraca z firmami transportowymi oraz kurierskimi.
- Bliska współpraca z działem handlowym oraz magazynem.
Wymagania
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość pakietu MS Office (w tym Excel) na poziomie min. średniozaawansowanym.
- Znajomość zagadnień związanych z obszarem zakupów, dystrybucji oraz logistyki
- Umiejętności negocjacyjne oraz rozwiązywania problemów.
- Wielozadaniowość, komunikatywność, dokładność.
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
Oferujemy
- ciekawą i różnorodną pracę w zgranym zespole kreatywnych ludzi
- bardzo duże możliwości rozwoju
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę.
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w rozwoju kompetencji.
- praca w systemie jednozmianowym, poniedziałek-piątek 08:00 – 16:00
- stałe wynagrodzenie
- premie świąteczne, dofinansowanie do wakacji
- praca stacjonarna w biurze w Sokołowie k/Pruszkowa
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."