Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Policji w Wołominie

Data dodania:
2024-09-18

Nr referencyjny:
9272291pra

Miejsce pracy:
Polska, Wołomin
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Wołominie

Referent

Opis stanowiska

Warunki pracy

- praca biurowa



- praca w siedzibie urzędu



- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym



-praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej dobowego wymiaru czasu pracy 



- narzędzia i materiały do pracy - komupter



- bariery architektoniczne brak zainstalowanej windy na I piętro, pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych



- brak oznaczeń dla osób niewidomych



- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań

  • sprawdzanie zgodności danych zawartych na drukach rejestracji w bazie KSIP (Krajowy System informacyjny Policji) pod kątem ich poprawności, modyfikowania stwierdzonych błędów i odsyłania nieprawidłowo wypełnionych kart celem poprawienia do jednostek terenowych podległych Komendzie Powiatowej Policji w Wołominie
  • Wprowadzanie do bazy KSIP rejestracji procesowych danych zawartych na drukach KSIP zgodnie z obowiązującymi terminami
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania pisemne dotyczące danych zawartych w systemach KSIP w ramach posiadanych uprawnień dla jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Wołominie, Prokuratury Rejonowej w Wołominie oraz Sądu Rejonowego w Wołominie

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracja publiczna
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U. z 2024 r. poz. 409)
  • znajomość Zarządzenia nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2011 roku w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad w służbie cywilnej oraz w sprawie etyki korpusu służby cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz o treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."