Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Data dodania:
2024-09-18

Nr referencyjny:
9272333pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

·        Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe



·        Zagrożenie korupcją



·        częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz



Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: opracowuje projekty aktów prawnych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo;
  • Dokonuje analiz prawnych w obszarze wyceny nieruchomości i prowadzenia działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym w szczególności przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny przepisów;
  • Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w ramach właściwości Wydziału;
  • Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich w ramach właściwości Wydziału: przygotowuje odpowiedzi, prowadzi konsultacje, gromadzi materiały;
  • Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie, etc. w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: analizuje aktualny stan prawny, planowane zmiany prawne, formułuje wnioski z przeprowadzanych analiz oraz przygotowuje propozycje do programu prac Ministra/Rady Ministrów, monitoruje bazy m.in. Elektronicznego Systemu Transpozycji Prawa Europejskiego (e-step) oraz uzupełnia tę bazę;
  • Prowadzi analizy dotyczące rynku nieruchomości, w tym we współpracy z Głównym Urzędem Statystycznym w zakresie prowadzenia okresowych badań rynku nieruchomości.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wyceny nieruchomości, gospodarki nieruchomościami

lub legislacji

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych,
  • znajomość przepisów kodeksu cywilnego i kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • myślenie analityczne,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."