Paweł Witak
Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego i b2b
- doradztwo w zakresie doboru produktów do wyposażenia łazienki
- obsługa zamówień w systemie Baselinker oraz prowadzenie dokumentacji
- obsługa zwrotów i reklamacji
- współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
Wymagania
- wymagane doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność, samodzielność, wielozadaniowość oraz zaangażowanie,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1 - podstawowa obsługa klienta telefonicznego)
- mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Baselinker
Oferujemy
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju osobistego wraz z rozwojem firmy,
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- pracę w zgranym zespole,
- godziny pracy poniedziałek-piątek 8.00-16.00
- miejsce pracy – Sokołów k/Pruszkowa
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."