Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Data dodania:
2024-09-18

Nr referencyjny:
9272306pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), wysiłek fizyczny, praca w terenie, krajowe lub
zagraniczne wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: I piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Opracowuje materiały graficzne i wideo, w tym streaming live, na potrzeby Ministerstwa, w zakresie komunikacji i współpracy z mediami
  • Opracowuje oraz przygotowuje oprawy graficzne, projekty wizerunkowe oraz animacje graficzne
  • Przygotowuje opinie wstępne w sprawie udzielenia patronatów honorowych i udziału w komitetach honorowych przez Ministra, odpowiada za akceptację logotypu Ministerstwa (poprawność wykorzystania) na materiałach promocyjnych przygotowanych przez organizatorów wydarzeń, które zostały objęte patronatem honorowym Ministra
  • Przygotowuje akcje promocyjne, kampanie informacyjne i edukacyjne oraz współpracuje z mediami w zakresie ich realizacji
  • Definiuje przedmiot zamówienia dotyczącego materiałów do obsługi informacyjno-wizerunkowej

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji, marketingu lub obsługi medialnej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość specyfiki pracy mediów
  • Znajomość programów graficznych w tym do tworzenia animacji
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi kamery oraz narzędzi video
  • Umiejętności: selekcji i analizy informacji, tworzenia materiałów graficznych (w tym animacji) oraz materiałów video, pracy w zespole, organizacji pracy własnej, pracy koncepcyjnej, komunikatywność, kreatywność, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi studia oraz kalibracji oświetlenia

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."