Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Data dodania:
2024-09-18

Nr referencyjny:
9272261pra

Miejsce pracy:
Polska, Opole
województwo: opolskie

Kontakt:

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Referent prawno-administracyjny

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca biurowa (przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, obsługa urządze biurowych jak komputer, drukarka, ksero, skaner, niszczarka). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsięborstwa itd. Zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach należących do właściwości organu w I i II instancji;
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego;
  • Przygotowywanie projektów pism do Wojewódzkiego i Naczelnego Sądu Administracyjnego, organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów;
  • Prowadzenie postępowania w trybach nadzwyczajnych;
  • Rozpatrywanie skarg powszechnych oraz ponagleń w trybie art. 37 Kpa;
  • Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień;
  • Kompletowanie i porządkowanie akta, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • Umiejętności redakcyjne;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów.
  • Nieposzlakowana opinia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność;
  • Systematyczność;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."