Nazwa pracodawcy:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Data dodania:
2024-09-18

Nr referencyjny:
9272276pra

Miejsce pracy:
Polska, Łódź

Kontakt:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Referent

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań





  • praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym

  • z przewagą wysiłku umysłowego,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

  • praca przeważnie siedząca,

  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy





  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwukondygnacyjnym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

Zakres zadań

  • Analizuje, ocenia i rozpatruje przydzielone sprawy (odwołania, zażalenia) przygotowuje projekty pism i rozstrzygnięć – celem ich przedłożenia do akceptacji przełożonym.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi złożone na rozstrzygnięcia wydane przez organ odwoławczy w zakresie właściwości komórki organizacyjnej oraz kompletuje niezbędne dokumenty celem ich przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
  • Zbiera, gromadzi i analizuje dane otrzymane od organów podatkowych lub z systemów w zakresie nadzorowanym przez daną komórkę organizacyjną.
  • Przygotowuje projekty pism o charakterze porządkowym kierowane do podatników, organów podatkowych i egzekucyjnych w związku z prowadzonymi sprawami – celem ich przedłożenia do akceptacji.
  • Opracowuje projekty pism do innych organów i instytucji z właściwości komórki organizacyjnej – celem ich przedłożenia do akceptacji.
  • Przygotowuje i przesyła w terminach wynikających z przepisów prawa i zarządzeń wewnętrznych akta spraw zakończonych do właściwych organów podatkowych i egzekucyjnych.
  • Ewidencjonuje przydzielone sprawy i całą korespondencję związaną z ich prowadzeniem – celem zapewnienia przejrzystości obiegu dokumentów.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa wiedza w zakresie znajomości przepisów podatkowych, Ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o pomocy publicznej,
  • Grzeczność i uprzejmość.
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami.
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi aplikacji oraz systemów informatycznych Ministerstwa Finansów.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."