Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Opiekun klienta biznesowego
Opis stanowiska
O dziale
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Stanowisko
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu.
- Procesowanie zamówień na produkty w systemie
- Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
- Wystawienie autoryzacji do zwrotów
- Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
- Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
- Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
- Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
- Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
- Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
- Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
- Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2) - warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane
- Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook
- Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP)
- Umięjętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00 lub 16:00-24:00, od poniedziałku do piątku)
Oferujemy
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
- Możliwość pracy zdalnej, z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress code'u"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."