Nazwa pracodawcy:
Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Data dodania:
2024-10-08

Nr referencyjny:
9309548pra

Miejsce pracy:
Polska, Szczecin
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Opiekun klienta biznesowego

Opis stanowiska

 


O dziale 


Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów. 



Stanowisko 


Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych. 


 


Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu.


  


Zakres obowiązków 


  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie 

  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej 

  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów 

  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych 

  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami 

  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów 

  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu 

  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę 

  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych 

  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej 

  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.


Wymagania
Wymagania 


  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2) - warunek konieczny 

  • Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku 

  • Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane 

  • Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook 

  • Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP) 

  • Umięjętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne 

  • Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00 lub 16:00-24:00, od poniedziałku do piątku) 


Oferujemy
Oferujemy:


  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku 

  • Możliwość pracy zdalnej, z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej

  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej

  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy 

  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa 

  • Wewnętrzne szkolenia 

  • Wspaniałe imprezy firmowe, 

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Karty sportowe

  • Dofinansowanie do posiłków

  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy


To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!


  • Nowoczesne miejsce pracy

  • Brak "dress code'u" 

  • Pyszną kawę i świeże owoce

  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."