PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pracownik ds. rekrutacji
Opis stanowiska
- realizacja projektów rekrutacyjnych, w tym prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- budowanie bazy kandydatów dla Straży Ochrony Kolei,
- weryfikowanie oraz pełnienie nadzoru nad procesem zgodności rekrutacji z polityką rekrutacyjną,
- raportowanie prowadzonych procesów,
- bieżąca analiza rynku pracy,
- sporządzanie analiz raportów wewnętrznych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kadr/rekrutacji,
- znajomość systemu eRecruiter,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym, w szczególności Exel,
- umiejętność przygotowywania projektów pism, regulacji wewnętrznych oraz umów,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- samodzielność i umiejętność zorganizowania własnej pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5500 - 8000 zł brutto.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."