Nazwa pracodawcy:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania:
2024-10-16

Nr referencyjny:
9322765pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Pracownik ds. rekrutacji​​

Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


  • realizacja projektów rekrutacyjnych, w tym prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,

  • budowanie bazy kandydatów dla Straży Ochrony Kolei,

  • weryfikowanie oraz pełnienie nadzoru nad procesem zgodności rekrutacji z polityką rekrutacyjną,

  • raportowanie prowadzonych procesów,

  • bieżąca analiza rynku pracy,

  • sporządzanie analiz raportów wewnętrznych.


Wymagania
Wymagane kwalifikacje:


  • wykształcenie wyższe,

  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kadr/rekrutacji,

  • znajomość systemu eRecruiter,

  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym, w szczególności Exel,

  • umiejętność przygotowywania projektów pism, regulacji wewnętrznych oraz umów,

  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,

  • samodzielność i umiejętność zorganizowania własnej pracy,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

  • otwartość na zmianę.


Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5500 - 8000 zł brutto.


Oferujemy
Korzyści dla Ciebie:


  • Umowa o pracę

  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą

  • Opieka medyczna

  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Karta Multisport


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."