TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Opis stanowiska
- Praca zdalna, zadania przydzielane projektowo (np. kampanie marketingowe, działania w social mediach, tworzenie treści, przygotowanie materiałów promocyjnych, research).
- Rozliczenie godzinowe - pracujemy na podstawie czasu poświęconego na realizację projektu.
- Zlecenia są różnorodne - mogą obejmować działania operacyjne, kreatywne i analityczne w zależności od aktualnych potrzeb.
Wymagania
- Doświadczenie w marketingu (min. 2 lata).
- Znajomość narzędzi do marketingu cyfrowego (np. Google Analytics, Facebook Ads, Mailchimp, Canva, inne).
- Umiejętność tworzenia angażujących treści (copywriting, grafiki, treści na social media).
- Samodzielność, terminowość i świetna organizacja pracy.
- Zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do dynamicznych projektów.
- Doświadczenie w pracy zdalnej i umiejętność raportowania wyników.
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracy – realizujesz zadania w swoim czasie.
- Współpracę na zasadzie "projekt przesyłam – Ty wykonujesz i odsyłasz gotowe".
- Możliwość długoterminowej współpracy przy ciekawych projektach.
- Rozliczenie na podstawie rzeczywistych godzin pracy, w oparciu o stawki godzinowe.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."