Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-10-18

Nr referencyjny:
9325840pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat).

  • Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.

  • Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami.

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi.


Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego.

  • Znajomość Windows, MS Office.

  • Komunikatywność, orientacja na klienta, zainteresowanie technologią.

  • Dobra znajomość języka angielskiego.


Oferujemy

  • Elastyczny grafik pracy zmianowej.

  • Szkolenie wstępne.

  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."