Nazwa pracodawcy:
Dajar Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-10-18

Nr referencyjny:
9326575pra

Miejsce pracy:
Polska, Koszalin
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Dajar Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka ds. Zakupów

Opis stanowiska
Opis stanowiska:


  • Pomoc w negocjacjach warunków zamówień z dostawcami

  • Pomoc w przygotowywaniu planów zakupów

  • Analiza konkurencji

  • Monitorowanie rynku

  • Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja poprawności danych

  • Przygotowywanie logistyki

  • Sprawdzanie dokumentów

  • Przygotowywanie ofert dla działów sprzedaży

  • Sprawne rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów reklamacji u dostawców

  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży

  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów

  • Realizacja innych powierzonych zadań


Wymagania
Wymagania:


  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym z mowie i piśmie

  • znajomość obsługi komputera, MS Excel

  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • bardzo dobra organizacji pracy

  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej: dokumentacja, zestawienia, prezentacje

  • umiejętność szybkiego przyswajania informacji i uczenia się

  • umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na współpracę

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań

  • umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków

  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków


Oferujemy
Oferujemy:


  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku branżowym

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • dopłatę do ubezpieczenia prywatnego

  • miłą atmosferę w pracy

  • możliwość rozwoju zawodowego


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."