PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Pracownik ds. pozyskiwania i rozliczania publicznych środków inwestycyjnych
Opis stanowiska
- sporządzanie i składanie do ministerstwa wniosków o płatność z dotacji budżetowej oraz Funduszu Kolejowego,
- przygotowanie harmonogramu zapotrzebowania na środki budżetowe i Fundusz Kolejowy,
- weryfikacja faktur i załączników do wniosków o płatność,
- weryfikacja poprawności przygotowanej dokumentacji,
- sporządzanie informacji dot. wnioskowanych i otrzymanych transz dotacji budżetowych oraz Funduszu Kolejowego.
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowiskach związanych z controlingiem, administracją, ekonomią lub księgowością
- znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- skrupulatność, rzetelność, obowiązkowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."