Nazwa pracodawcy:
Akademia Leona Koźmińskiego

Data dodania:
2024-10-18

Nr referencyjny:
9325918pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Akademia Leona Koźmińskiego

Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania wiedzą

Opis stanowiska

Biuro ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadry


Główne obowiązki:


  • dbałość o jakość danych dotyczących działalności naukowej pracowników uczelni gromadzonych w wewnętrznej bazie informatycznej (rejestrowanie, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących publikacji, projektów, nagród, osiągnięć, członkostw w komisjach i wielu innych);

  • tworzenie zestawień i raportów z danych dotyczących działalności naukowej dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy;

  • analiza danych przygotowywanych do raportów do akredytacji i ewaluacji jakości działalności naukowej;

  • przygotowywanie danych na potrzeby komisji ds. oceny pracowników naukowych (na podstawie danych z formularzy oceny oraz danych z systemu informatycznego);

  • wsparcie pracowników naukowych w aplikowaniu o nagrody zewnętrzne i stypendia.


Wymagania
Wymagania:


  • wykształcenie wyższe,

  • doświadczenie w przygotowywaniu zestawień danych i raportów oraz w analizie danych,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej B2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego),

  • dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint),

  • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność,

  • umiejętność analitycznego myślenia, otwartość na zmiany,

  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

  • znajomość systemu Omega-PSIR będzie dodatkowym atutem;

  • mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku naukowym.


Oferujemy
Oferujemy:


  • umowa o pracę w ramach pełnego etatu, stacjonarnie, częściowo zdalnie.

  • pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,

  • możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,

  • możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,

  • możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,

  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,

  • benefity w ramach świadczeń socjalnych,

  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."