Nazwa pracodawcy:
PKO Bank Polski

Data dodania:
2024-10-20

Nr referencyjny:
9328126pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

PKO Bank Polski

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Wymagania Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Oferujemy



Na co dzień w naszym zespole:





  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,

  • kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,

  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,

  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,

  • prowadzisz czynności reklamacyjne,

  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.






To stanowisko może być Twoje, jeśli:





  • płynnie posługujesz się j. angielskim,

  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość), 

  • masz doskonałą organizację pracy własnej,

  • posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji ze współpracownikami,

  • masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie,

  • posiadasz umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu oraz w dynamicznie zmieniającym się środowisku,

  • jesteś osobą kreatywną i posiadasz umiejętności analityczne,

  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (mile widziane).





Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."