Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair.
- Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych.
- Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów.
- Obsługa reklamacji i innych zdarzeń.
Wymagania
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego B1.
- Możliwość pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Kultura osobista.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: 2 grudnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia – zapewniamy szkolenie.
Oferujemy
Oferujemy
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/h).
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
- Zdarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Coaching i mentoring.
- System wewnętrznych awansów.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."