Nazwa pracodawcy:
EACTIVE #wiemyjak

Data dodania:
2024-11-15

Nr referencyjny:
9368551pra

Miejsce pracy:
Polska, Wrocław
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

EACTIVE #wiemyjak

Performance Marketing Specialist

Opis stanowiska Szukamy osoby z Wrocławia lub okolic. Oferujemy umowę o pracę i pracę w formie zdalnej. Nasze biuro mieści się we Wrocławiu. Możesz powiedzieć, że Google i Facebook Ads to Twoja pasja? Lubisz testować nowe rozwiązania, potrafisz myśleć analitycznie i masz zmysł marketingowca? Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów z certyfikatami Google Ads, Meta i Allegro Ads. Mamy case study, które dotarły do finałów Global i European Search Awards. Współpracujemy zarówno z dużymi, średnimi, jak i małymi firmami, więc każdy znajdzie u nas coś dla siebie.


Dołącz do nas, jeśli:


  • chcesz samodzielnie decydować o strategii działania i tworzyć kampanie, które mają realny wpływ na wyniki klienta,

  • uważasz, że AI w Performance marketingu nie jest zagrożeniem a szansą do rozwoju.


Jesteśmy pewni, że Twoje doświadczenie i entuzjazm mogą znacząco przyczynić się do dalszego wspólnego rozwoju – zarówno Twojego, jak i naszej firmy! Nie zwlekaj, możliwe, że czekamy na Ciebie!


Wymagania
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:


  • planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads;

  • realizację celów biznesowych Klienta;

  • współpracę z Klientem;

  • przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4;

  • tworzenie raportów z efektów działań;

  • testowanie kolejnych platform reklamowych.


Wymagania:


  • oferta dla osób z Wrocławia i okolic;

  • dobra znajomość Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics 4 – warunek konieczny;

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

  • ciekawość i chęć rozwoju;

  • zdolności marketingowe;

  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;

  • skuteczność w działaniu, dokładność, sumienność;

  • samodzielność i dobra organizacja pracy;

  • angielski na B1/B2;

  • w przypadku pracy zdalnej w pełnym wymiarze wymagana jest minimalna prędkość Internetu na poziomie 15 Mbps (taki poziom umożliwia wygodną pracę); minimalną prędkość Twojego Internetu możesz sprawdzić tutaj: Speedtest od Ookla – globalny test prędkości łącza szerokopasmowego.


Dodatkowym atutem będzie:


  • znajomość Google Tag Managera;

  • znajomość systemów reklamowych Microsoft Advertising, Allegro Ads, Tik Tok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads;

  • doświadczenie w pracy agencyjnej;

  • udokumentowane sukcesy w zakresie Google Ads/Facebook Ads.


Narzędzia, na których będziesz pracować:


  • Narzędzia systemów reklamowych: Google Ads, Facebook Ads, Panel Ceneo, Microsoft Ads, Panel Allegro Ads, Asana, Google Analitycs, Google Tag Manager, Open AI, adcreative.ai.


Oferujemy
Oferujemy:


  • umowę o pracę;

  • możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze;

  • elastyczne godziny startu i zakończenia pracy;

  • pracę w piątki 2 godziny krócej po sześciu miesiącach współpracy.


Wynagrodzenie:


  • 6000 – 9000 zł brutto pracownika


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."