Nazwa pracodawcy:
Hays Poland

Data dodania:
2024-11-17

Nr referencyjny:
1189938

Miejsce pracy:
Polska, Kraków

Kontakt:

Hays Poland

Agencja doradztwa personalnego HAYS Poland oferuje usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej. Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.

Project Manager/ Product Manager (armatura sanitarna)

Opis stanowiska
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży armatury sanitarnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Project Manager/Product Manager.

Zakres obowiązków:
  • Współtworzenie strategii rozwoju portfela produktowego firmy 
  • Koordynowanie działań związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek (Europa i Stany Zjednoczone)
  • Przedstawienie planów rozwoju poszczególnych grup asortymentowych
  • Marketingowe zarządzanie produktem lub grupą produktów
  • Prowadzenie szkoleń produktowych w ramach oferty firmy i nowości (dla handlowców i klientów)
  • Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie armatury sanitarnej i instalacyjnej
  • Wyszukiwanie nowych możliwości rozwoju na rynku, monitorowanie trendów
  • Wprowadzanie nowych produktów zgodnie z przyjętą strategią oraz obowiązującymi procedurami
  • Nadzór nad nowymi projektami badawczymi, procesami technologicznymi, projektami nowych produktów w obszarze projektów
  • Tworzenie i kontrola planu zadań związanych z pracami nad produktami firmy oraz budowaniem wizerunku marki
  • Prowadzenie projektów marketingowych w ramach systemu New Products Development (wdrażanie nowości, analiza rynku, konkurencji i pokrycia geograficznego, analiza życia produktu, cen i rentowności)

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane: techniczne, ekonomiczne, marketing lub związane z zarządzaniem produktami)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym- warunek konieczny
  • Minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku w branży sanitarno-instalacyjnej 
  • Mile widziane doświadczenie rozwoju produktów premium na rynkach zagranicznych
  • Duże doświadczenie w kontakcie z zagranicznymi kontrahentami
  • Gotowość do częstych służbowych podróży zagranicznych 
  • Wiedza z zakresu nowoczesnych trendów rynkowych
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne, wysoka kultura osobista
  • Umiejętność analizy danych i raportowania wyników
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, dodatkowym atutem jest znajomość programów graficznych, rysunku technicznego
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Krakowie

Nasz Klient oferuje:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."