Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Inspektor wojewódzki
Opis stanowiska
Warunki pracy
praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca na I piętrze; praca związana z obsługą klienta; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; zainstalowana winda; brak oznaczeń dla osób niewidomych; budynek posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Zakres zadań
- Opiniuje pod względem formalnym statuty i regulaminy organizacyjne jednostek stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich w uzgodnieniu z wydziałami wiodącymi w zakresie współdziałania z organami rządowej administracji zespolonej w województwie mazowieckim,
- Opiniuje i uzgadnia projekty regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych,
- Opiniuje i uzgadnia projekty zarządzeń Dyrektora Generalnego,
- Realizuje zadania z zakresu dostępu do informacji publicznej w Urzędzie,
- Prowadzi wewnętrzny rejestr zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu.
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze opracowywania regulaminów, zarządzeń, umów
- Znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej,
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie "Zasad techniki prawodawczej",
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."