LUX MED Sp. z o.o.
Trener Jakości Obsługi Pacjenta w Szpitalach
Opis stanowiska
Praca w Departamencie Obsługi Pacjenta Grupy LUX MED
- analiza potrzeb szkoleniowych i rozwojowych w Szpitalach Grupy LUX MED
- przygotowanie i realizowanie szkoleń, warsztatów grupowych wspierających jakość obsługi i sprzedaż usług szpitalnych,
- wsparcie procesu onboardingu i prowadzenie szkoleń dla nowych Pracowników Działu Obsługi Pacjenta w Szpitalach Grupy LUX MED
- współpraca z kadrą zarządzającą w Szpitalach w celu utrzymywania wysokiej jakości obsługi Pacjenta,
- monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań.
Wymagania
- min. dwuletnie doświadczenie w obsłudze Pacjenta/Klienta lub/i sprzedaży,
- wykształcenie wyższe (min. licencjackie),
- umiejętności komunikacyjne oraz dzielenia się wiedzą z innymi,
- dobra organizacja pracy własnej
- swobodne posługiwanie się pakietem MS Office,
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- gotowość do podróży służbowych
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Oferujemy
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."