Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku;
- budowanie długotrwałych relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów;
- udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji;
- przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku;
- przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej;
- otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;
- wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów.
Wymagania
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- preferowane doświadczenie w bankowości na podobnym stanowisku;
- komunikatywność i dynamizm w działaniu;
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
- znajomość znaków pieniężnych będzie dodatkowym atutem;
- dobra organizacja pracy i odporność na stres.
Oferujemy
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę;
- możliwość rozwoju osobistego oraz podnoszenia kwalifikacji;
- pracę w stabilnej firmie.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."