Nazwa pracodawcy:
Praca.pl

Data dodania:
2024-12-01

Nr referencyjny:
9392008pra

Miejsce pracy:
Inny,
województwo: zagranica

Kontakt:

Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska
Opis stanowiska:


  • Zarządzanie kontami klientów.

  • Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami.

  • Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów.

  • Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami.

  • Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych.

  • Obsługa i eskalacja trudnych zapytań klientów.


Wymagania
Wymagania:


  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

  • Umiejętności negocjacyjne.

  • Doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub zarządzaniem klientami (Account Manager, Sales Manager itp.).

  • Umiejętność zarządzaniu wieloma projektami równocześnie.

  • Zdolności negocjacyjne.

  • Umiejętność pracy zmianowej i komunikacji telefonicznej.

  • Pozytywne podejście, zaangażowanie i kreatywność.


Oferujemy
Pracodawca oferuje:


  • Bonusy za osiągane rezultaty.

  • Pakiet relokacyjny: bilet lotniczy + pomoc w zakwaterowaniu.

  • Szkolenie w zakresie rynków finansowych.

  • Tygodniowy pakiet żywnościowy (po 3 miesiącach pracy).

  • Lokalne zniżki (kawiarnie, siłownie, biura nieruchomości).

  • Atrakcyjne programy motywacyjne z nagrodami i eventami.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."