Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Zarządzanie kontami klientów.
- Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami.
- Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów.
- Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami.
- Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych.
- Obsługa i eskalacja trudnych zapytań klientów.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub zarządzaniem klientami (Account Manager, Sales Manager itp.).
- Umiejętność zarządzaniu wieloma projektami równocześnie.
- Zdolności negocjacyjne.
- Umiejętność pracy zmianowej i komunikacji telefonicznej.
- Pozytywne podejście, zaangażowanie i kreatywność.
Oferujemy
- Bonusy za osiągane rezultaty.
- Pakiet relokacyjny: bilet lotniczy + pomoc w zakwaterowaniu.
- Szkolenie w zakresie rynków finansowych.
- Tygodniowy pakiet żywnościowy (po 3 miesiącach pracy).
- Lokalne zniżki (kawiarnie, siłownie, biura nieruchomości).
- Atrakcyjne programy motywacyjne z nagrodami i eventami.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."