Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Data dodania:
2024-12-03

Nr referencyjny:
9393973pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Starszy inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Godziny pracy: 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • sporządza i przedkłada do zatwierdzenia przełożonym dokumenty obrotu materiałowego przy użyciu zintegrowanego systemu teleinformatycznego FT-GM7, FT-EW7, FT-ST7
  • prowadzi ewidencję wyposażenia funkcjonariuszy i pracowników wydanego indywidualnie i komórkom organizacyjnym w zakresie: przedmiotów objętych gospodarką mundurową oraz sprzętu i materiałów żywnościowych przy użyciu zintegrowanego systemu teleinformatycznego FT-GM7, FT-EW7, FT-ST7
  • prowadzi ewidencje ilościowo - wartościową przy użyciu zintegrowanego systemu teleinformatycznego FT-GM7 mienia pozostającego we właściwości Sekcji
  • uzgadnia ewidencję ilościowo - wartościową z ewidencją ilościową
  • prowadzi stałą analizę stanu posiadania mienia w zakresie: przedmiotów objętych gospodarką mundurową, środków żywnościowych oraz sprzętu i materiałów żywnościowych
  • bierze udział w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz mienia znajdującego się we właściwości Sekcji, na podstawie prowadzonej ewidencji
  • kompletuje, przechowuje zatwierdzone dokumenty obrotu materiałowego mienia pozostającego we właściwości Sekcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji/w pracy biurowej
  • znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."