Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Inspektor wojewódzki
Opis stanowiska
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu (wyjazdy służbowe)
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
- budynek zabytkowy, nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- przeprowadza kontrole w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej (marszałka województwa, starosty/prezydenta miasta na prawach powiatu) i jednostkach organizacyjnych
- przeprowadza kontrole przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne lub prace kartograficzne
- przeprowadza kontrole ilościowe i jakościowe baz danych powiatowych i wojewódzkich zawierających zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej wyspecjalizowanymi programami informatycznymi, w celu zapewnienia zgodności prowadzenia tych baz z przepisami ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do ustawy oraz standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub geoinformatyka
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego i kartograficznego
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu cywilnego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz kontroli tych baz
- biegła znajomość obsługi komputera (edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."