Nazwa pracodawcy:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Data dodania:
2024-12-03

Nr referencyjny:
9394093pra

Miejsce pracy:
Polska, Poznań
województwo: wielkopolskie

Kontakt:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu

  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych

  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów

  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego

  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami

  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • zbiera dane na potrzeby sprawozdawczości prowadzonej m.in. z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, w tym przy użyciu systemów teleinformatycznych
  • wspomaga innych pracowników Oddziału przy prowadzeniu dokumentacji prowadzonych spraw, w szczególności poprzez zakładanie teczek, włączanie korespondencji do akt spraw, przygotowanie korespondencji do wysyłki, kopiowanie dokumentów, sporządzanie spisów akt i porządkowanie akt
  • przygotowuje projekty pism o powtarzalnym charakterze, sporządzane w związku z prowadzonymi w Oddziale sprawami
  • przygotowuje akta celem ich przekazania do archiwum zakładowego, wykonuje zadania związane z zamawianiem, wypożyczaniem i kompletowaniem akt
  • przygotowuje zestawienia lub wykazy zlecone przez przełożonych
  • współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego oraz jednostkami organizacyjnymi tych samorządów w zakresie spraw realizowanych przez Oddział

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań
  • umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole
  • skrupulatność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."